Mere zaštite za vreme vanrednog stanja-obaveštenje za gradjane Za vreme trajanja vanrednog stanja izmenjen je dosadašnji način komunikacije JKP „Čistoća i zelenilo” Zrenjanin sa korisnicima! Izmene se odnose na podnošenje zahteva i reklamacija, kao i na mogućnost dobijanja servisnih i informacija vezanih za aktivnosti preduzeća. Sva komunikacija korisnika sa preduzećem obavljaće se putem mejlova adrese: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. i kontakt telefona 023/522-350, 023/523-640 i besplatne Info linije 0800-000-023. Na navedene mejl adrese korisnici mogu podneti reklamacije, zahteve i molbe i dobiti sve potrebne servisne informacije. Svi primljeni zahtevi i reklamacije biće zavedeni. O njihovom rešavanju korisnici će biti obavešteni. Ovo se odnosi i na do sada primljene, a nerešene reklamacije i zahteve korisnika. Sve informacije u vezi sa dugovanjima, uplatama i računima za usluge preduzeća, korisnici mogu da dobiju putem telefona Službe EOP-a, 023/522-350, local 115. Račune za usluge Čistoće“ korisnici mogu, bez dodatnih troškova platiti, na blagajnama u sedištu preduzeća (Beogradska 17), na Lesnini i Bagljašu, u prepodnevnim časovima. „Čistoća“ moli korisnike da se pridržavaju uputstva o dozvoljenom broju osoba (jedna osoba) u objektu i međusobnog rastojanja od dva metra.